Söndag


På bilden ifrån vänster: Petter, Josef, lillebror Andreas & Bertil


Vaknade upp vid ungefär 13.00 och gick och duschade, sen skjutsade mamma mig till Boland där vi gycklare skulle träna inför kvällen. När vi var klara så stack vi till Jalla och käkade mat, och vi tog väl uppe nästan hela resturangen vid toaletterna.. Erik tog massa ifrån min mat, och han var ju verkligen så schysst! Men jag tog tillbaka "mina" pommes som fanns på hans tallrik. :)

Sen kom vi till Domkyrkoplan och då repade vi med folket och det gick jättebra!


Nu sitter jag här hemma och är allmänt trött, hungrig och längtar till imorgon!
Har blivit sur, av lite saker men jag hoppas det blir bättre.


Love,
/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0