Sms kan skrämmas, jag lovar!

Jag brukar ibland få såna här sms ifrån folk jag knappt känner, och idag hände det igen, trodde jag!
Jag hade fått sms där det stod: Linda? och jag tänker ju då som vanligt: vem f*n är det där?
Självklart så smsar jag tillbaka och frågar vem det, och då är det Niclas som har hittat en mobil hemma hos sig som skickar gratis sms, och han skrämde livet ur mig ska jag säga dig, min kära läsare!


Är det nån förresten som är bra på design? Känner att jag skulle vilja byta header också!
Vill nån hjälpa mig kanske? :))

Börjar skolan om 14 dagar, det känns lite sjukt men ändå så känner jag: ÄNTLIGEN!
Jag går ju bara i skolan tre dagar första veckan, för på tisdagen börjar vi, på onsdagen kommer tvåorna och treorna, och på torsdagen är vi lediga och sen på fredag en vanlig skoldag skulle jag tro.
Men kul kommer det bli, det känner jag redan nu!

Nu tänkte jag dra mig vidare, och ett till inlägg kommer nog :)

Kommentarer
Postat av: Ebba

jag kan hjälpa:) förresten när börjar krönikespelet?

2009-08-16 @ 11:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0