Ska klippa mig imorgon (idag?)

Vad säger man? Jag kan inte säga idag när klockan har paserat tolv, jag sover ju inte. Så det får fortfarande vara imorgon för mig. Klipper mig imorgon (idag för vissa). Klipper lugg.. Kommer jag ångra mig?

 Var på mötet med krönikespelet idag, och yes! Daniel är med i år! Men vi är typ bara 10 gycklare och vi ska vara 24.. Hur ska detta gå? Vi behöver killar, vi är 4 tjejer ungefär, och 6 killar.. Men vi raggar nog upp lite mer folk :))

Var uppe i ishallen idag igen, haha. Ingen nyhet, jag vet. När jag väl var där så satt jag med brorsan i båset för att han inte mådde bra, så vi satt väl och snackade som vanligt. Men mest kollade man ju på Martin Gudmundsson (a'
Han är just nu huvudtränare i brorsans lag, och han har spelat i Almtunas A-lag..

Nu tänkte jag faktiskt dra mig till sängen.


Love,
/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0