Kan en blogg bli "känd" ?

En sak är säkert, det är ganska kul att gå på stan när regnet öser ner, och man väntar på pengar ifrån föräldrarna.
Nej, det är det inte! Jag skojade bara lite. Var på stan idag med Jeanette och vi köpte ett dataspel som heter Hollywood Picture 2, och då är man en regissör och man får typ göra egen film och sånt!

Just nu sitter jag här, tänker på att skolan börjar snart, att jag helt enkelt är påväg inåt ett nytt liv i höst.
Det kommer bli en bra höst, det känner jag redan nu. Kommer få nya vänner, kommer börja på teatern igen, och gå på en skola som jag verkligen älskar!

Kom på en sak, vad är det som gör Blondinbella så känd? Hon skriver om sin vardag och massa annat. Men det gör ju vi andra också, och vi blir inte ett dugg kända..


Kan en blogg verkligen bli "känd" ?

Kommentarer
Postat av: Nettan

Vi hade kul idag :D Tack för dagen ^^ <3

2009-08-11 @ 23:28:25
URL: http://missinvisible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0