Favoritskådisar på plats nr ett!

Jag har fått ett ämne jag ska skriva om, det är vilka som är mina favorit skådespelare :) och dom är:

  • Joakim Thelin, min gamla teaterlärare! En helt grym och fin människa. Betyder otroligt mycket för mig som har stöttat mig till 1000%, du är guld värd vännen!
  • Mikael Persbrandt, en otroligt bra skådis. Och han är helt galet bra som Gunvald Larsson i Beck!
  • Alexander Skarsgård, han är helt underbar! Träffade honom när min pappas vänner skulle göra en film, och hans lycka till hör jag än idag!
  • Sara Sommarfield, hon var också med i den där filmen som jag nämnde som Alex hade varit med i. Första gången jag träffade henne för första gången var när jag och pappa skulle hämta henne på Arlanda. Och pinsamt värre var det, fick stå med ett manus och på baksidan stod det: SARA! Men idag skrattar jag bara åt det.
  • Robert Pattinson, och det väl alla vem det är? Skådisen som spelar Edward Cullen i Twilight! Grymt snygg kille!
  • Sen har vi min egen lillebror, Andreas Johansson som var med i en film 1998. Han var endast 4 veckor kanske, men jag kallar honom ändå för skådis!
  • Nu kommer vi till Jeanette! Jeanette är en tjej på min teater, och hon är grymt bra på teater! Hon kommer bli en stor skådis i Hollywood :)
  • Göran Engman, världens bästa vän! Har bl.a annat haft röst i hitta nemo och är just nu skådis på uppsala stadsteater, känner honom för att vi har spelat i en gemensam pjäs. Ord kan inte beskrivas, han är helt enkelt bäst! <3 han har dessutom stöttat mig som ingen annan!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Aw <3 så snäll du är! (även fast att det inte stämmer men ändå) DU om någon kommer bli nåt stort ^^

2009-08-14 @ 23:48:01
URL: http://missinvisible.blogg.se/
Postat av: Linda

awww :$ <3

2009-08-14 @ 23:50:41
URL: http://fairyjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0