5 dagar, redan (?)

Har ni tänkt på att det snart är skola? Kanske inte ska påminna er men det känns verkligen att sommarlovet har gått fort!
Vad har ni för planer för hösten? Själv kommer jag fortsätta gå på teatern, och börja på teaterlinjen!
Ska kanske gå en skådespelarkurs också, som kommer hållas av Lovisa, en tjej jag jobbade med.
Hon är ju regissör & skådespelare i sitt hemland.


Ska snart kolla på Living Lohan, sen blir det dusch, sen ishallen skulle jag tro. Sen senare ikväll är det stor möte med krönikespelet, (äntligen dags för krönikespelet!) Är dessutom gycklare i år, så det känns jätteskönt!
Men mitt ex kanske är med som gycklare, och om jag ska vara ärlig, jag vill inte att han är med ;((
Han har ju sårat mig så mycket.


Imorn ska jag klippa mig, och jag ska klippa lugg, ni ska få en bild sen hur jag ser ut i lugg. Har aldrig klippt det, men sist jag klippte mig var det som snedlugg blandat med vanlig lugg.


Nu drar jag mig vidare!


/Love, Linda

Kommentarer
Postat av: Nettan

Fett kul med skådespelarkurs!! Det skulle jag också vilja göra, din lyllo :p :)

2009-08-13 @ 15:20:33
URL: http://missinvisible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0